immune:swinie

amenhallåå :D

Jag börjar få lite småpanik nu,,
har ju i stort sätt längtat hem under hela den här resan,
men nu när det bara är 16 dagar kvar(22november) så har jag börjat trivas riktigt bra
här borta, och kalla Sverige känns fasiken inte lika lockande längre.. hm..
Fast det ska såklart bli underbart att komma hem till alla mina hjärtan <3

Sen senast jag skrev har det inte hänt så mycket,
spenderade en natt olagligt på campus, sen blev nicky sjuk i svinisen
så jag har varit ensam i skolan denna vecka, eller inte ensam, jag har ju
mina boys, but anyways (A)
I helgen har jag tänkt shoppa lite gifts till Brollan, annars åker man väl
på en smäll eller två när man kommer hem hihi..

Läxdax!

PUSSSPUSSIES

Kommentarer
Postat av: amanda

pao! seriöst, TACK!

jag ska också bli ett fan av matlagning. sådan mor sådan dotter..

fast, jag har inget tålamod så jag hatar vänta på att det ska bli klart. haha

då ska du få laga mat åt mig när du kommer hem.

jag bjöd nyss i mig själv på middag! ;)

2009-11-06 @ 14:28:41
Postat av: ebbbi

åh misses yoooou! och lilla brollan och hela family, har ju inte fått träffa någon sen du drog :( tillomed hilda saknar jag :O whut?!

pupupu, i bring some wine 17.20

2009-11-06 @ 23:03:43
Postat av: paaj

hihi varsegod amanda ;D

jag ska laga så mycket att du inte vill ha mera!



boo i miss u too, speciellt idag, crappyday vill jag lova! :D

haha du kommer sluta sakna hilda när hon kommer och vill slicka på dig ;D

wine me dine me, no 69 me <3

2009-11-09 @ 00:30:47
URL: http://paosandiego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0