cake:cheese

GodKväll kära vänner :)

hur står det till? med mig står det till bra iaf, hoppas ni ocskå mår bra trots snö och rusk där hemma HAHA!

Skola 8.40am - 1pm idag, sen en fika med Nicky och lite matshopping haha, mycket trevligt. Kilade sedan hem till huset för att baka en cheesecake till amerikanerna som inte (?!) vet hur man gör. Jag trodde min lilla hostfamily skojade med mig när de sa att de inte visste hur man gjorde, så jag fick snällt ställa upp på att visa min bakningsskills. Kakan blev faktiskt lyckad, trots att jag aldrig gjort en cheesecake i ugn tidigare, och som vanligt gjorde jag eget recept haha, men den blev faktiskt god och lilla granny var happier than ever!

nu ska jag kila ut på en liten promenix, måste göra av med lite överskottsenergi. Hade velat ta mig en springtur, men min elaka hosta har inte lämnat mig ännu :(

smell ya'll laterr!

Kommentarer
Postat av: .

Happier THAN ever.

2009-10-15 @ 10:23:40
Postat av: paao

men förlåt då :O

2009-10-15 @ 21:04:14
URL: http://paosandiego.blogg.se/
Postat av: Paosansamam

Love you.... tell us more.....MAM

2009-10-23 @ 10:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0