goodmorning:byebye

H e l l o

Här är det morgon nu, eller klockan är väl 11am nånting, morgon för  mig :)
Har inte skola förrän om cirkus 2,5 h så jag har lite tid att slå ihjäl här,
har redan städat mitt rum och gjort allt annat man måste göra så är lite rastlös just nuuu hihi

tur att tiffis också har nolife så vi kan snackasnacka hela dagarna (A) miss you babyboo!

nej, man kanske ska bädda sängen också?
eller låtsas att det är sommar och att man är på hultan med världens finaste vänner?
JAAAAA, nu ska jag leka festival här, såg att det fanns vodka i frysen och lera på gården!

ni hittar mig i MOSHPITEN!



Kommentarer
Postat av: amanda

jag leker moshpitt här hemma! så är det som om vi leker tillsammans. typ :D

take care.

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAM

2009-10-13 @ 22:56:02
Postat av: malin

vad fint<3

2009-10-13 @ 23:27:30
Postat av: paao

ååh, om vi boffar lite så kanske vi tror att vi leker tillsammans ;D

miss ya'll !

och ja malin, moshpiten är vacker! <3

2009-10-15 @ 05:41:11
URL: http://paosandiego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0