running:upupup

Hey you :)


Vad händer i livet där hemma?
Mår ni bra? Fryser ni rumpan av er?


Jag chillar som vanligt runt i skolan och här hemma,
har börjat springa igen nu när hostan verkar ha lämnat mig ifred, tack kära hosta <3
Min nya roommate som inte riktigt är en roommate är faktiskt riktigt trevlig, mycket trevligare än SheHoe.
Denna lilla japan heter Khana och ser lite lustig ut, men ack så underhållande..

                    
            langar nyduschad fresh paj.
          obligatorisk spegel vs. tandborstepose               
                                                    
                                                  langar svinlökig paj
                                         (det fanns brutala bilder men dem vågar jag inte visa)


Kommentarer
Postat av: x:a-mami

Hej Toka!



På torsdagfår jag veta om jag får överta huset i Steninge Marina! Här händer så mycket att du inte kommer orka lyssna när du kommer hem! När kommer du egentligen?



Kom hem nu!



KRAMIS....

2009-11-03 @ 20:37:41
Postat av: malin

i like your boobs in that picture!

2009-11-04 @ 01:34:18
Postat av: c

din blogg: i loove it!

inte långt kvar tills du kommer hem! <3

2009-11-04 @ 21:21:09
Postat av: ebbbbb

just going to karlstad for two nights with andreas ;) hihi

2009-11-05 @ 00:19:15
Postat av: AMANDA

JAG FRYSER RUMPAN AV MIG! Det är kallt. Det snöade idag. Jag jobbar och gör absolut ingenting. Har du tips på någon hobby jag kan skaffa mig? Samla frimärken var inte riktigt min grej.



Hur har du det? Varmt? Mycket gramatik? Mycket läsa? Många japaner?

Peace <3!

2009-11-05 @ 19:30:09
Postat av: paaj

svar på tal



xtra mami:

Jag såg på fejjan, värsta fina huset ju,

du får bjuda över mig på fika när jag kommit hem,

svensk mark nås 17.20 22november. ;D



malin:

haha på den lökiga bilden?



c:

haha thanx jew, nej nu ere typ inget kvar hoho!



ebba:

ååh mysigt, gör lite muntherjuniors haha :D



amanda:

jag gillar att du svarar på mina frågor, props till dig! :D jaa, matlagning!

Jag har själv blivit typ besatt, jag ska laga så jälva mycket mat när jag kommer hem!



LOVE YOU ALL

2009-11-06 @ 07:28:42
URL: http://paosandiego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0