thefrench:allstargirl

hej alla småtöntar :D

jag har inte uppdaterat på länge kom jag nyss på, har lixom inte orkat, har haft så mycket annat för mig^^ nej skämt åsido, jag har inte haft lust helt enkelt tror jag..

Såå vad har hänt sen sist,..
Jag var på La Jolla Beach med Akiko last lördag, men efter en knapp timme bestämde sig vädret för att jävlas lite med oss, så det blev till att äta lunch och shoppa istället, eller Akiko shoppade, jag bara tittade (A)
sen blev det lite glass på coldstone också, delichhh!

   
 

eheee, jaa sen var det ju skola igen då hela veckan, inte hänt så mycket roligt där, kollat på film en dag det var ju bra i alla fall, blivit tvångsmatad av Thys och tog en sväng till nästan Mexico med Michael och Joost idag, haha det var ganska awesome faktiskt. Det är galet mycket folk där ner och de är galna :D vi shoppade lite också, jag köpte bara en skjorta, duktigt duktigt (:

Imorgon blir det nog stranden med Akiko och Nicky om vädret tillåter, sen är det plugg (?) för hela slanten denna helg, har en 2paper essay att skriva plus att vi har grammartest på måndag, inte kul !

Kommentarer
Postat av: amanda

jag gillar att du åkte nästan till mexico :D

plugga hårt nu pao!

pusspåkinden :$

2009-10-24 @ 16:52:17
Postat av: kakan?:S

jag gillar dig, kom gärna hem om du har tid...

2009-10-25 @ 03:12:42
Postat av: paaj

jag gillar ju kakor, så jag tror nog jag kommer hem <3

2009-10-25 @ 05:41:00
URL: http://paosandiego.blogg.se/
Postat av: Extra-mami

Mysigt med La Jolla Beach, där jag för övrigt oxå har varit och busat! hihi

2009-11-03 @ 20:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0