sandinmyteeth:ilikeit

okej, håll i hatten..

Jag har nyss surfat för första gången in my life och det var *tamtam* AWESOME!
haha... det var lite tricky at first, men tillslut stog jag där som värsta kingen^^

Idag har jag också ätit sjukt mycket koreansk mat, mucho good, väldigt stark dock och jaa ni som känner mig vet ju hur jag och stark mat fungerar... , well efter koreanfood käkade jag och shehoe och hennes friend frozenyoghurt, very good ;D vi hann också med en sväng på en koreansmataffär, jag köpte lollies bara för att förpackningarna var så söta..

                                          
                                                                         hihi, ebbastyle ;)



och till sist men inte minst damp det ner ett litet brev här
igår som förgyllde min afton och gjorde mitt hjärta lite extra
varmt, thanks ebba hihi <3
i miss you and alla ni andra också!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0