ironwood:justyouandi

Söndaag, booring söndaaag!

Idag vaknade jag på fel sida, hade inte lust med någonting, kände mig som en trotsig 12åring..
Skulle egentligen följt med SheHoe på poolparty&bbq, men jag hade ingen lust what-so-ever så jag stannade hemma och kollade på heroes istället, well när jag tröttnade på det tog jag mig i kragen och knatade till VONS för att införskaffa lite proviant, mycket lyckad tripp..

allt jag hade att rapportera om idag, lazysunday


mitt mycket fina membercard som jag fick första
gången jag handlade, haha! Faktiskt väldigt bra,
det blir billigare ibland, nu är jag amerikan 4real!

Kommentarer
Postat av: Mammsebamse

Härligt höra att du har det bra. Det är jättetomt utan dig.... våran hund var inte sjuk och var för fet...så nu ska hon bantas 5 kg....nu har jag både ny soffa på plats och en egen säng till DIG... Puss puss kram från mam

2009-09-21 @ 08:29:58
Postat av: amanda

kolla tv hela daagen! likelike :D

fast, bbq pao! återigen. du kan inte minna en american bbQ!



hadebÄst

kramiZar

2009-09-22 @ 17:22:52
Postat av: pajen

haha, det var niczzeee ;D

i know, men jag orkade inte med shehoe, hon ar sa boring haha(A) forgive me...



pUzZ KjammiZZ

2009-09-22 @ 21:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0