rule:nodrugswhatsoever

ännu en dag i paradiset...
eller inte, eller jo ännu en dag har ju gått men om detta är paradiset kan ju diskuteras ;)

Började skolan 11.40am, lazyday, kollade på film och tränade på lite idioms and slang, sen knata hemåt, händelserik dag, imorgon däremot börjar jag 8.40am vilket jag brukar gilla för då kör papin mig till skolan MEN, ett stort fett MEN, denna veckan måste han vara på jobbet superearly så jag måste GÅ VARJE DAG, bläää.
Egentligen inte mig emot, men det känns lite tungt de tidiga morgnarna måste jag medge.
              so whatelse...
Jaaa juste, idag anlände det lite nya elever, vilket var mycket underbart för nu går det nästan bara roliga människor i min klass, haha min nya BFF heter Stule och är från norge, L O V E the name!


min dagliga hike

Laterr..


Kommentarer
Postat av: ebbsenbebb

fler bilder paooi! :-)



<3

2009-09-22 @ 11:30:58
Postat av: Mammsebamse

HIhi låter som du tvingas gå mkt... bra förbränning.. idag blir det nya golv i våran lilla lya, pap hjälpte mig att flytta prylar igår kväll.. har beställt nytt golv i skrubben också....på lördag ska jag och Jolin med morm och morf gratta moster Marianne hon fyller 70 årF!! LOVE YOU MAM....

2009-09-22 @ 11:47:19
Postat av: paj

sry bebbs, jag glommer kameran hela tiden (A)

ska forsoka battra mig!

<3



and mami,

ja, men det ar fan jobbigt twice a day hihi, men awesome da blir det fint dar ska du se, halsa lilla marianne och alla andra,

puss love u

2009-09-22 @ 21:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0