saturdayshoppingsurfing

Hallå därhemma/borta wherever!

har varit lite taskigt på update fronten, men humöret har inte riktigt varit på¨sin plats, men nu är det back! Igår var en trevlig dag, jag och shehoe shoppade i FashionValley (HAHA!) i typ 5h sen åkte vi och surfade hela kvällen. Mindre lyckat då det var dåliga vågor och jag skulle försöka lära en livrädd japan som knappt kunde simma att surfa, det var en intressant syn vill jag lova..
Efter tre försök ville japanen inte leka mer så jag fick leka själv i vattnet, men det va fint det. Jag fick en ny dude som va typ 12 och han var hundred times more funny än SheHoe, hon är lite mycket tråkig (A)

lille shehoe, äter mexican fish' taco



Well, idag är det söndag och imorn har jag prov, så jag tänkte plugga kanske. Vill egentligen till stranden since jag inte har solat mer än 20 min på hela den här resan, men det får la vänta till senare..
Toodles!



ps. I miss you <3

Kommentarer
Postat av: captain

Jag ska skalla dig så fort jag får chansen din tönt!

2009-09-28 @ 23:44:31
Postat av: hest

synd att shehoe inte är lika rolig som mig. då hade det varit hestfest varje dag...



pussipussisnigelmuffi

2009-10-11 @ 18:40:06
Postat av: paao

om det hade varit, det hade varit gr8!

C R A Z Y !

sleeeeeeeeeeem <3

2009-10-12 @ 02:37:24
URL: http://paosandiego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0